۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

ردایی خبر داد:

ورود 5 میلیون گردشگر نوروز 92 به مرزن آباد

ورود 5 میلیون گردشگر نوروز 92 به مرزن آباد

چالوس - خبرگزاری مهر: شهردار مرزن آباد گفت: پنج میلیون گردشگر، نوروز 92 از جاذبه های گردشگری مرزن آباد بازدید کردند.

جعفر ردایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پرسنل دوایر مختلف شهرداری در طول ایام نوروز بصورت شبانه روزی در خدمت مسافران بوده اند افزود: 4 مورد آتش سوزی خودرو و 2 مورد آتش سوزی جنگل در این ایام در مرزن آباد رخ داده که نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع از بروز خسارات جدی در این رابطه جلوگیری بعمل آوردند.
 
وی با تقدیر از شهروندان مرزن آبادی در میهمان نوازی شایسته در این ایام اظهارداشت: خوشبختانه امسال نسبت به سنوات گذشته شهروندان و مسافران برخورد و رفتار بسیار خوب و قابل تقدیری داشتند و با فرهنگ عالی خود موجب شدند تا کمترین تنش و مشکلات اجتماعی در طول سالهای گذشته را در این منطقه شاهد باشیم.
 
شهردار مرزن آباد از ساماندهی حدود 50 چشمه سرویس بهداشتی در خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های شهرداری در این ایام جمع آوری مداوم زباله ها بوده که در این رابطه در طول 13 روز بیش از 300 تن زباله از سطح شهر جمع آوری شد.
 
ردایی از ورود و خروج بیش از یک و نیم میلیون خودرو به مرزن آباد خبر داد و تصریح کرد: با توجه به احداث پل مرزن آباد تا حدودی از معضل ترافیک جاده اصلی مرکز شهر کاسته شده، چراکه در این ایام نسبت به سالهای گذشته شاهد حجم کمتری از خودروها در این نقطه بودیم که قطعا با بهره برداری کامل پل و همچنین تعریض های مسیر جاده این مشکل تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
 
وی بیان داشت: با توجه به افتتاح آزادراه در خروجی شهر مرزن آباد در مسیر آزادراه به جاده قدیم حجم بالای ترافیک را شاهد هستیم.
کد خبر 2026026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha